Pozycjonowanie stron

Chcesz poprawić widoczność witryny w wynikach wyszukiwania Google, zwiększyć ruch organiczny, a do tego podnieść wskaźnik konwersji? W takim razie zdecyduj się na pozycjonowanie strony internetowej. Zostaw to zadanie w rękach specjalistów, gdyż promowanie serwisu www w sieci jest procesem złożonym, wymagającym rozległej wiedzy oraz dużego doświadczenia. To szereg działań prowadzonych zarówno bezpośrednio na witrynie, jak i poza nią, których celem jest podniesienie jej pozycji w rankingu wyszukiwarki.

Choć satysfakcjonujące efekty działań marketingowych pojawiają się dopiero po dłuższym czasie, to przynoszą długofalowe korzyści. Dzięki pozycjonowaniu w Google Twoja strona internetowa zyska na popularności i zacznie przynosić coraz większe dochody. Jednocześnie poprawisz wizerunek swojej firmy i zwiększysz świadomość o marce. Wszystko to sprawia, że możesz liczyć na pełny zwrot z inwestycji w marketing online. 


Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Promocję serwisu www zaczyna się od działań w jego obrębie, które poprzedza kompleksowy audyt wewnętrzny. Na jego podstawie można ustalić przede wszystkim stopień dopasowania witryny do standardów SEO. Spełniająca je strona internetowa jest wysoko oceniania przez roboty Google, co przyczynia się do szybszego podnoszenia jej pozycji w rankingu wyszukiwarki.
Na podstawie powyższej analizy przygotowywany jest specjalny raport, który pozwala przejść do kolejnego etapu pozycjonowania - optymalizacji. Specjaliści m.in. porządkują kod witryny, naprawiają błędy, dokonują zmian w obrębie nagłówków i tworzą przyjazne adresy URL. Działań związanych z dopasowaniem serwisu www do wymogów SEO jest oczywiście dużo więcej. Czasem konieczna jest jego kompleksowa przebudowa!
Pozycjonowanie stron internetowych w Google to proces bardzo złożony, na który składa się również m.in.:
• content marketing - tworzenie wysokiej jakości treści, przydatnej dla użytkownika i zgodnej ze standardami SEO,
• analiza i dobór fraz kluczowych,
• dokładne określenie grupy docelowej witryny pod kątem późniejszego prowadzenia kampanii reklamowych w Google Ads,
• prowadzenie blogów i kont w serwisach społecznościowych,
• linkowanie zewnętrzne. 

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie strony w Google?

Pozyskanie jak największej liczby nowych użytkowników to główny cel pozycjonowania strony internetowej. To inwestycja, która przynosi właścicielom serwisów www wiele istotnych korzyści, gdyż:
• pozwala docierać z ofertą do ogromnej grupy nowych klientów – zdecydowana większość polskich internautów na co dzień poszukuje informacji w Google, w tym produktów i usług,
• podnosi jakość witryny - jest wypełniona atrakcyjnym contentem, a po optymalizacji działa wydajniej i doskonale wyświetla się na wszystkich urządzeniach,
• w połączeniu z dobrze zaplanowaną kampanią PPC gwarantuje doskonały stosunek ceny do jakości ruchu generowanego przez serwis www.
Z pomocą dobrej agencji reklamowej, stosującej wyłącznie najlepsze metody pozycjonowania, możesz to wszystko osiągnąć. Twoja strona internetowa znajdzie się wysoko w rankingu Google i zacznie generować duży ruch.

Źródło:
- https://www.grupa-tense.pl/pozycjonowanie/ 

pozycjonowanie stron