Reklamy Google Ads

Chcesz, aby Twoja internetowa oferta szybko i przede wszystkim bardzo precyzyjnie docierała do określonej grupy docelowej? Liczysz na optymalizację kosztów związanych z promocją w sieci przy jednoczesnym zmaksymalizowaniu płynących z niej zysków? Kampanie Google Ads, czyli tzw. linki sponsorowane, będą najlepszym rozwiązaniem! To płatne reklamy w modelu PPC, które w krótkim czasie mogą przynieść Twojej firmie mnóstwo korzyści. Jeśli chcesz, aby były bardzo skuteczne, skorzystaj ze wsparcia doświadczonej agencji specjalizującej się w marketingu online.


Czym są reklamy PPC?

Linki sponsorowane to treści marketingowe, które mogą mieć zarówno formę tekstową, jak i graficzną, w tym z możliwością publikowania materiałów wideo. Tworzone w ramach kampanii Google Ads wyświetlają się m.in. w takich miejscach, jak:
• strony www partnerów należących do sieci reklamowej,
• popularne serwisy społecznościowe, w tym Facebook oraz Linkedln.
• wyszukiwarki internetowe Google i Bing,
• portal YouTube oraz klient poczty elektronicznej Gmail.
Korzystanie z reklam PPC to świetny sposób na szybkie wypromowanie oferty i zwiększenie świadomości o marce. Oprócz tego stanowią istotne wsparcie w procesie pozycjonowania stron internetowych, jak i doskonale sprawdzają się przy prowadzeniu kampanii remarketingowej.


Jakie są zalety reklamy PPC?

Największą zaletą reklam PPC jest korzystny dla reklamodawcy sposób rozliczania. Opłata naliczana jest od każdego kliknięcia linku sponsorowanego, a więc wyłącznie od efektów, czyli przekierowania użytkownika na konkretną stronę z ofertą. To z tego powodu kampania w sieci partnerskiej Google Ads umożliwia efektywną optymalizację kosztów związanych z marketingiem online.
Drugą istotną zaletą są rozbudowane narzędzia do targetowania materiałów promocyjnych. Reklama PPC będzie się wyświetlać wyłącznie ściśle określonej grupie docelowej, np. pod kątem wieku, płci, zainteresowań czy nawet miejsca zamieszkania. Dociera tylko do osób faktycznie nią zainteresowanych, co przekłada się na wyższy wskaźnik konwersji oraz wzrost zysków ze sprzedaży produktów lub usług.
Zalet linków sponsorowanych jest jednak dużo więcej i zalicza się do nich m.in.:
• możliwość precyzyjnej kontroli budżetu przeznaczonego na marketing,
• dostęp do narzędzi monitorujących efektywność kampanii Google Ads,
• wiele opcji kierowania reklam PPC, np. pod kątem słów kluczowych lub list remarketingowych,
• swobodę w ustalaniu harmonogramów publikowania linków sponsorowanych,
• brak ukrytych kosztów. 

Uruchomienie dobrej kampanii Google Ads wymaga kompleksowych przygotowań

Dzięki reklamom PCC skutecznie wypromujesz swoją ofertę, przy stosunkowo niskich kosztach. Jednak pamiętaj, że uruchomienie dobrej kampanii Google Ads poprzedzają szeroko zakrojone przygotowania, które wymagają dużej wiedzy i doświadczenia. Z tego powodu najlepiej skorzystaj z usług profesjonalnej agencji reklamowej. Zespół specjalistów bardzo precyzyjnie określi grupę docelową, przygotuje atrakcyjne treści marketingowe, a do tego zajmie się m.in. monitorowaniem efektywności linków sponsorowanych.

Źródło:
- https://www.grupa-tense.pl/reklama-ppc/ 

reklama ppc