Content marketing

Jednym z czynników mających istotny wpływ na pozycjonowanie strony internetowej oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki jest jakość treści. Dobrze przygotowana zwiększa zainteresowanie ofertą, przyczyniając się m.in. do poprawy wskaźnika konwersji i, co za tym idzie, wzrostu zysków ze sprzedaży produktów lub usług. Jeśli chcesz w pełni wykorzystać jej potencjał, postaw na content marketing.
Dzięki wsparciu profesjonalnej agencji reklamowej będziesz mógł publikować wysokiej jakości treści zarówno w obrębie własnego serwisu www, jak i na stronach zewnętrznych, budując wartościową bazę linków.


Co obejmuje usługa content marketingu?

Tzw. marketing treści obejmuje szeroko zakrojoną kampanię związaną z publikacją contentu. Teksty powinny spełniać standardy SEO, między innymi w kwestii prawidłowego nasycenia frazami kluczowymi, ale jednocześnie muszą być atrakcyjne w odbiorze. Największym błędem jest tworzenie ich tylko pod kątem spełnienia wymagań robotów wyszukiwarek internetowych. Dobra treść jest przydatna dla użytkownika i zachęca do dokładniejszego zapoznania się z ofertą.
Content marketing obejmuje więc przede wszystkim tworzenie wysokiej jakości tekstów. Jeśli skorzystasz z usług profesjonalnej agencji reklamowej, za ich przygotowanie będzie odpowiedzialny zespół doświadczonych Copywriterów. Osoby takie potrafią przygotować atrakcyjne teksty, dopasowane formą i stylem do tematyki oraz branży, a do tego zgodne z wymogami SEO.

W ramach marketingu treści specjaliści zajmują się m.in.:
• tworzeniem contentu na stronę firmową, w tym opisów kategorii i produktów do sklepu internetowego,
• prowadzeniem blogów tematycznych,
• publikacją treści na zewnętrznych serwisach internetowych - budowanie bazy linków. 

Jakie korzyści płyną z marketingu treści?

Wbrew pozorom prawidłowo opracowana i realizowana strategia content marketingu przynosi mnóstwo korzyści. Jedną z najważniejszych jest oczywiście budowanie zaufania do marki i przyczynianie się do poprawy jej wizerunku. Twoja strona internetowa będzie się cieszyła większym zainteresowaniem. Co ważne, wzrost ruchu przełoży się na wyższy wskaźnik konwersji.

Do innych istotnych korzyści zapewnianych przez marketing treści należy zaliczyć:
• efektywne wsparcie w procesie pozycjonowania i podnoszenie rankingu witryny w Google,
• możliwość uruchamiania sezonowych kampanii reklamowych,
• praktycznie natychmiastowe efekty po publikacji eksperckich tekstów na stronach zewnętrznych,
• zwiększanie świadomości o marce. 

content marketing

Stawiając na content marketing sprostasz oczekiwaniom swoich klientów

Obecnie treść stanowi bardzo ważne wsparcie w działaniach związanych z reklamą internetową. Jeśli jest dobrze przygotowana, będzie spełniać oczekiwania Twoich klientów, wzbudzając zainteresowanie i zachęcając do skorzystania z oferty. Oprócz tego content marketing jest stosunkowo tanią formą promocji w sieci, a inwestycja w te działania może się w krótkim czasie zwrócić. Najlepiej już teraz skorzystaj z usług doświadczonej agencji reklamowej, która zajmie się przygotowywaniem oraz publikacją wysokiej jakości tekstów.

Źródło:
- https://www.grupa-tense.pl/marketing-tresci/